Z-fredag!

Hey!! :D

Har fått positiv respons på förra inlägget vilket jag bara kan bocka och niga för. Det glädjer mig att ni säger så fina saker :)
   Nu är jag hemma och har ätit middag, men innan har jag (på denna härliga z-fredag) vart i stinsen och julshoppat... lr, ja, det vart bara en julklapp, men en bra en! Hittade en till syrran min, men jag kan nog inte avslöja vad det blev utifall hon skulle läsa detta inlägg. Hursomhelst så hade jag jättetrevligt på shoppingturen och tillslut kom oxå keso förbi, som jag inte träffat på jättelänge känns det som. Det var roligt. Sen vart det en väldigt snabb fika, fast anna och therese behövde sticka tidigare och försvann väldigt fort. Jag och keso flängde runt i hela stinsen och träffade på hennes nyfödda brorson som är typ 11 dagar gammal. Jättesööööt! Vi följde med dem till H&M och kollade på söta bebiskläder som man kunde dö för att få på sig :P seriöst, jag önskar att jag var en bebis igen. Dem har de mest gulligaste, trendigaste kläderna som finns! Jag kan liksom komma på mig sj att tänka: ojojoj vilken fin kjol! om den fanns i min strl skulle jag inte tveka en sekund på att köpa den! 
   Ikväll ska jag till keso (ska försöka dra med mig tvillingarna, men vet inte om dem kmr) och det blir antagligen film och lite wii-spelande :P Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åå det var så lite ;);) Jag menade ju det, hehe



Jag skriver lite allt möjligt. Vad som faller mig in... eller nåt ;P



Kram

2008-12-06 @ 10:50:21
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0