Klänningen som är menad att bli bortglömd

Hmm... funderar på hur jag kan göra bloggen roligare för läsarna. En tävling kanske? Tja, så här innan jul skulle väl det var trevligt? Jag får ta och fundera lite på det.

Idag är man glad :) Matte- och kinesiskaprovet är avklarat! Verkligen skönt att ha det gjort. Nu återstår svenskaredovisning, historiauppgift och samhällsk-prov. Yeay... Men det är bara 4 dagar kvar nu ^^ Ska bli så jäkla skönt! På tisdag (om nästan en vecka) åker jag upp till Dalarna över julen och firar med familjen och familjen Säfström. Det ska bli riktigt mysigt, vi ska hugga vår egen gran (här i sthlm har man plastgran...) och antagligen åka spark/kälke. Åh, hoppas på snö, men det är oftast en garanti där uppe i norr.

                                                

Har redan valt ut min outfit till julafton/nyår. Fast det är meningen att jag ska glömma den, för mamma har köpt den till mig i julklapp och jag och jessi ska få våra utvalda klänningar på morgonen :D Detta är då min klänning, fast i mörkturkos (jag vet att jag kanske tjatar ut färgen, har den på mössa och vantar, men jag ääääälskar färgen för tillfället!)

                                            

Ska fundera ut roligar gerejer nu: bl a julklappar till vissa personer som bara är till för att vara roliga... om ni har nåt tips så kan ni väl gärna dela med er :)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0