I'M BACK!

Yes, så ligger det till! Har haft en helt underbar julhelg på landstället med decimeterhög, glittrig, vit snö och en medeltemperatur på 10 minusgrader... lite kallt, jag vet, och därför var det väl inte så konstigt att man blev förkyld :P Jag har hunnit med en massa olika grejer, bl a åka skidor i Bjursås, åka spark/släde, julpyntat, fikat på "Fricks konditori" som är ett måste om man besöker Rättvik osv. Men vi åkte ju först och främst upp för att fira jul. Och en jul blev det allt, med glögg och pepparkakor, Kalle Anka och klappar, usla rim och lekar. Och nu måste jag bara få berätta: Jag har fått en systemkamera!!! :D Fan, jag blev så glad att jag grät, haha (kan skylla på att syrran fick en londonresa av sin pojkvän precis innan och både hon och mamma började störtböla, vilket ledde till ännu mer blödighet då jag öppnade mitt paket...) Jag fick en Canon EOS 1000D som ser ut såhär:

                                          

Och med en sådan kamera i handen kände jag mig verkligen som ett proffs, vilket gjorde att jag fotade runt 500 bilder under hela helgen. Här kommer ett utkast av min helg:




Ja, det var i stort sett allt. Men jag ska nog fixa en flik där jag kan lägga fram fler bilder... säger till när jag är klar, då kan ni gärna ta en titt :)

Hursomhelst är jag ändå glad över att vara hemma... fast man lämnade ett jäkla vackert vinterland bakom sig och det svider lite att lämna det.
POK på er alla :) Sandra has left the building


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0