Tillbaka till botten...

Man kan må toppen nästan hela dagen ut. Sen, på bara några sekunder, är man på botten igen. Fuck this shit! Varför, varför, varför kan jag aldrig vara nöjd?????

Nej, nu ska jag se på det positiva och dra på mig leendet igen. Imorgon: z-dag!!! :D gör mig gladare iaf. Då ska det bli julshopping utav bara den med kära anna och tessi, mina små ögonstenar! Senare ikväll är det planerat att jag ska till gabbe och vi ska med elin och emelie se på nån film och vara lite onyttiga :)

Men jag är verkligen nere i botten nu och jag hatar det. Kan inte knuten öppna sig i bröstet? Kan inte personerna som gör det här mot mig sluta? Fattar inte h*n att det gör ont att bli påmind???
   Jag ber dig. Sluta. Det är över nu och jag vill inte se dig mer.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ville bara skicka en kram till dig!



Ha en bra helg, det förtjänar du =)

2008-12-04 @ 20:02:56
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: sandra

:D tack så mkt! du anar inte hur glad jag blir <3 kram på dig

2008-12-04 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0