"All the single ladies" dancing around

Nu är jag på riktigt danshumör :) varför? jo, vi dansade idag på gympa-lektionen! Hihi. Först vart det en helgalen juldans som ingen hängde med i och därefter skulle alla killar till gymmet och tjejerna göra nåt frivilligt. Detta ledde alltså till dans. Jag som går på dans tycker ju det är skitkul, men jag är inte riktigt kapabel att dansa inför alla helt ensam... men elin, emelie och gabbe tvingade mig och det slutade med att alla trodde att jag var skitbra och att jag kunde lära ut dem en koreografi! Aah! Piiiinsamt... jag kände mig som ett fån, det är mkt roligare att dansa tillsammans! Jag menar, jag kan dansa för en publik med typ 200 pers, men skillnaden då är att jag inte är ensam.
   Hursomhelst, vi började alla göra en koreografi till låten "all the single ladies", vilket passar mig XP det var verkligen jättekul! Jag hoppas att vi kan fortsätta med det! :)


Här är då låten, jag blir så glad av den! :D Älskar rytmen och deras dans <3 


Beyonce Knowles - Single Ladies music video lyrics

Pok :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0