Min handled knarkar

Sitter och gungar i takt med "A wonderful christmastime" med Paul McCartney. Haha, skön jullåt, den rekommenderar jag :D 
  Vad har hänt för intressant idag då? Gabriella fick utbrott när hon missade bussen, vilket gjorde mig skräckslagen för jag har väääldigt känsliga överarmar och får lätt blåmärken ;P har sjungit "bjällerklang" på kinesiska... haha det vart en katastrof! Hela klassen hängde med på ding, ding, dang, men sen mumlade alla fram orden och fick slita som djur för att hänga med i texten. Jag har en massa prov nu i slutet - 5 prov och 1 inlämning, ÄN SÅ LÄNGE... och jag hoppas att det förblir så för jag vill inte vara halvt död på jullovet. 

Dagens kommentar: "Min handled knarkar." Hahahaha! Elin skulle säga "Min handled knarrar", men så blev det helt fel och vi skrattade gott XD

Dagens bild:

                                          

Haha! Det nya modet, en modernare jul? Jo, det får ju plats med fler julklappar, så det är ju en fördel :D

Over and out ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0