McDonalds före sex?

Idag är jag glad. Varför? Jag har Z-dag imorgon ^-^ Till en början skulle vi ha en lektion och det kändes ju jävligt onödigt. Måste 555555555.... oj, det där var Molly som klev på tangentbordet. Hursomhelst, måste i så fall åka buss-------------------- MOOOLLLLYYY!!!!! Det är JAG som skriver, inte DU! Suck. Hon måste verkligen vara precis framför mig... Iaf det skulle bli jobbigt, men nu ställdes lektionen in vilket betyder att jag kan sova hur länge jag vill imorgon :D skööööönt! Mmmm... zzzzzzzzzzzzzzz sover redan...
   Hände lite roliga grejer på LL idag. Vi hade själva skrivit ja och nej-frågor och sedan skulle läraren läsa upp alla och vi fick små kontroller med två knappar: ja och nej. Sedan fick vi, helt anonymt, svara på frågan som ställdes med hjälp av kontrollen och läraren kunde se hur många som svarat si och så. Alla ställde förstås sex-frågor, vilket var väldigt kul. Sådana där frågor som man aldrig tidigare pratar om, t ex: har du någon gång varit attraherad/haft fantasier om en lärare? föredrar du McDonalds före sex? är du osäker på din sexuella läggning? har du någon gång gjort något sexuellt med samma kön? Och den fråga som var allra mest intressant: har du haft sex med någon i klassen? det visade sig att två (egentligen fyra, men två skämtade, "hahaha") svarat ja och då blev alla genast uppspelta och ville veta vilka som gjort det. De ville förstås inte erkänna. Men man kan ju alltid gissa...

Det var allt för mig, kmr antagligen senare. POK!!! :D

Kommentarer
Postat av: maja

HAHA, var skit kul det xD

brukar alltid pissa på mig när det kommer till sånnar frågor, men nu har jag väll blivit mer mogen eller nåt haha. (ja mena inte "pissa på mig" bokstavligen lol xD)

ja svara faktist ärligt på alla frågor stolt. men jag lyckades dock trycka fel 2 gngr för att jag inte hörde så ja fick ett litet skratt när jag härde frågan igen efter jag svarat...haha det blev heöt fel då xD

2008-11-04 @ 22:33:27
URL: http://majarinnert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0