Mirakelunge på språng!

Hej!

Har besökt donken för en trevlig middag med pappa och syster. Har lite mcflurry kvar (den står kvar i kylen) men orkar fan inte äta upp resten!

Måste få påpeka en grej. Jag är nog en mirakelunge. Jo, men faktiskt. Jättemånga i min närhet har varit sjuka: syrran (hemska halsflussen), anna, therese, gabbe och en massa andra i klassen m.fl. Och ändå är jag lika frisk som en nöthjärna :p haha!
 
Noterat:
40 dagar kvar till min födelsedag
28 dagar kvar till julafton
12 dagar kvar till dansuppvisningen
2 dagar kvar till första advent
1 dag kvar tills all snön är bortsmält (vilket jag tycker är fruktansvärt med tanke på att advent snart är här och jag hatar höstväder under vintern)

Ska få chansen att julstöka lite på söndag :D Jippi!

                                                   

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0