Kokosbollar utan kokos

God morgon (nä kanske inte, klockan är 13.34, så de e väl inte morgon)

Har redan börjat skriva önskelista. Jag får hela tiden sätta mål att se fram emot; först var det höstlovet, sen början av 2:a perioden och tillslut juklappsinköp och julafton. Har mycket att lägga till, men det här är början av listan:

Önskelista

  1. Ipod (minst 4 Gig)
  2. Laptop
  3. Kläder från H&M, Bikbok, New Yorker, Gina Tricot, Vero moda, Carlings m.fl:
  4. Presentkort
  5. Smycken bl a långa halsband, stora örhängen m.m
  6. Parfym: ?
  7. Smink: Maybelline Define-a-lash mascara,
  8. Liten lampa till spegeln
  9. "Twilight" av Stephanie Meyer
  10.  Dvdfilmer: Hot fuzz, The dark night
  11. Super Smash Bros (tv-spel)

Haha på sista måste ni väl tycka att jag är nördig, men supersmash är skitkul och ändå är jag inget stort fan av tv- lr dataspel. Jag har aldrig någon koll på knapparna och jag blir fettstressad, men här kan jag bara klicka på vadsomhelst så kmr någonting upp, vilket är lite kul. Sen kommer jag inte på så mkt mer att önska, men ni får gärna ge förslag lr komma på en film som är värd att ha :D

I övrigt: igår kväll hälsade jag på tvillingarna och den 2:a sandra (vi har börjat kalla henne gurra efter hennes efternamn gustafson, eftersom att båda hata att bli kallade sandra g och sandra f, vilket vi fick dras med i 1-2:an, 3-4:an och 5-6:an.) vi gjorde kokosbollar (de flesta utan kokos, konstigt nog, alla förutom jag ville ha utan! fattar inte vad som är gott med det? Man måste ha kokos lr pärlsocker på!) och till det drack vi vanilj/piggelin-te (det smakade så iaf) och tittade på heartbreak kid som var jobbigt trasslig för huvudpersonen ljög konstant och vi vet ju alla vad som händer om lögnerna växer - slutligen kmr sanningen fram och då blir det kaos. Hursomhelst så var det jättetrevligt :) sen fick jag gå hem på alldeles öde gator, vilket jag kan tycka är mysigt, om det inte vore för alla våldtäktsmän man hört om - USCH! dem kan gå och dränka sig dem jävlarna! men jag kmr vara redo om någon hoppar på mig: sparka dem i skrevet och peta dem i ögat, det är min strategi, lr spela störd om det går över styr.

                              

Surfa lugnt nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0