Coca-cola = Julstämning!

Hejhej

Jag är ganska trött just nu. Har försökt plugga lite kinesiska inför provet på måndag, men alla tecken och bokstäver gör mig yr och jag får inte in något i hjärnan. Min syrra har blivit väldigt djuk (krya på dig!!!) och jag börjar bli orolig om inte jag oxå kommer få en släng av höstlig snuva och feber. Vilket jag verkligen inte vill! 
   Hade sovmorgon idag ^^ vaknade av att solen sken in genom fönstret. På samhällskunskapen börjae vi titta på "Flugornas herre" som jag varken sett lr läst tidigare. Till en början trodde jag att den handlade om en kille som blev tillfångatagen av flugor... men det är ju en historia om ett gäng pojkar som är strandsatta på en till synes öde ö. Jag fattar inte varför den heter "Flugornas herre", men lösningen kommer kanske upp senare.

Och förresten! Jag blir så glad när jag får se coca-colas julreklam på tv:n. Ja! Den har kommit! Den reklamen har liksom blivit en tradition för mig att se på :P Go coca-cola- truck!

                                                          

Nu ska jag se på "Vänner" :D Bästa programmet ever!!!! POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0