Out of reach

Suck. Jag vill inte börja igen - men har man något val? Det är söndag och imorgon är det måndag... alltså början på skolan igen. Det här lovet har gott sjukt fort och jag har haft jätteroligt. Har mestadels hängt med anna, tessi, sandra och sofia men ett par dagar var jag hemma med gullungen molly. Jag har knappt sovit hemma någonting och jag har träffat människor här och var. Besökte bland annat cybertown, som vi inte ska gå in på detaljer, om ni förstår vad jag menar... jag är kass, men med tanke på att det var andra gången så är väl 29:de plats hyfsat? Eller, ja, 29:de av 30. Kanske inte så bra i alla fall :P



Så här sitter man nu, dricker te med en bränd tunga och neverstore i öronen, och tänker på alla dagar av skratt och glädje och, framför allt, frihet. Sen är det 8 veckor kvar till jullovet, vilket är helt okej, eftersom att dessa två månader på rudbeck gott assnabbt och jag känner att jag griper efter tiden. Allting bara susar förbi, samtidigt som man stirrar på sekundvisaren och blir närmast vansinnig av dess långsamma tickande. Vet inte hur jag ska känna. Ska jag glädjas över dessa dagar eller ska jag bli ledsen över att dem är slut? Jag föredrar det första alternativet.

Nu är det officiellt - jag är kompis med ett par hsm-nördar... för er som inte är så insatt betyder hsm high school musical. Suck. Haha, jag vet att jag kommer bli hjärntvättad av deras låtar och snart är jag väl lika ivrig som dem när den 4:e pirates of the carribean-filmen kommer. Zac Efron är ju med. Blä. Tydligen är det bara jag som inte tycker att han är snygg.

Avslutar med en låt som jag satt och hummade på påväg hem från sandra, på bussen. Jag satt vid fönstret och såg på hur regndropparna sipprade över rutan och gjorde vallentunas landskap alldeles suddigt och burrigt...

Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you
And now I feel like a fool
So confused
My heart's bruised
Was I ever loved by you?

Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach,
Couldn't see
We were never meant to be



Pussar och kramar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0