HÖSTLOV!

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! HÖSTLOV!

Jag är lycklig :) nu ska jag sova i timmar och glömma plugget för en stund (fast jag är efter i matte och måste göra historia, men det tar jag senare) nu är klockan 12.08 och jag har precis kommit hem från skolan. Hade först sv, som var väldigt roligt, för vi skrev nyheter som några senare fick läsa upp så allvarligt som möjligt. Haha, det gick inte att sluta le. Sen var det innebandyturnering på gympan och det var oxå kul, så jag har haft en bra dag. Fast jag gick upp tidigt för att äta frukost i skolan som var mindre roligt.

Tänker inte vara långvarig för det är tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Ni får alla ha ett superskönt lov!

Pussar och kramar <3

                                       


P.S Jag håller er uppdaterade under lovet, fast det kommer nog inte bli så mkt mer prat än om Molly, som kmr på söndag kväll :D ni får ursäkta mitt eviga tjat, men jag tycker hon är jävligt söööööt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0