"Kinder-ägg inte kinde-rägg"

Hejhej

Lördag och jag har lite tråkigt. Lite konstigt va, en lördag. Man borde inte ha det. Men nu är det så iaf, ingen vill väl umgås med mig XP
   Jag hade åtminstone jättetrevligt igår. Efter skolan gick jag till badmintonhallen och där fick jag och fellan vänta i två timmar på att anan och tessi skulle bli klara med träningen. Två timmar... lite svårt att komma på nåt att göra. Anna, tessi och andrea var tränare för en grupp småbarn (som bara var två st den här gången) och en till för lite äldre (bara en kom) så det var lite fattigt på elever. Sen åkte vi in till stan för att käka och vem möter vi inte om jenny och lukas? De firade att de varit tillsammans i fem månader, grattis, grattis, grattis :) Vi ville inte direkt störa dem, men vi åkte in tillsammans och sen skulle de gå och käka och vi gick åt ett annat håll. Vi hade kommit överrens om nån inte för dyr men inte heller nån i stil med donken-restaurang, fast det slutade med att vi gick till kungshallen. Det var knökfullt men vi hade tur och kastade oss över närmaste lediga bord. Sen satt vi där i minst en timme och hade jättetrevligt och bara skrattade. Längesen det bara var vi :)
   Sen åkte vi hem och fellan tog bussen hem, men tvilingarna och jag slutade inte kvällen där. Efter lite godisshopping (anna hade beslutsångest framför godishyllorna medan tessi mobbade mig för mitt sätt att säga kinderägg) drog vi hem till dem och myste lite. Therese, den tråkmånsen och den helt sömndruckna, gick och la sig efter ett tag och jag och anna stannade upp kanske en timme och snackade - väldigt mysigt tyckte jag :D sen gick jag hem (själv, AH, lite panik, men jag hade ju musik i öronen så det var lugnt.) Så fort jag kom hem gick jag och la mig, haha, jag var jättetrött eftersom att jag den morgonen hade klivit upp tidigare för att äta frukost i skolan... Zzzzzzzz...

Idag har jag inte gjort någonting. Faktiskt. - ingenting, vilket är rätt skönt. Får se om det blir en favorit i repris imorgon lr om jag kanske får träffa nån, känner mig ganska så isolerad från omvärlden. Snart kommer jag väl fråga vilket år det är, det vore ju ganska typiskt mig och mitt minne.

Ajajaj! Min syrra frågade mig just om hon och jag skulle göra kladdkaka sen - det går ju bara inte att säga nej. Även om jag lovat mig själv att vara lite nyttig. Äh, det är ju lördag va fan. Orkar inte bry mig längre.

Förresten, innan jag slutar måste jag berätta. Nu har vi bestämt oss för vilken katt och vilket namn - Molly. Är inte det gulligt? Konstigt nog kom alla i familjen överrens om det (typ första gången någonsin) och när vi åkte för att träffa katterna i torsdags igen bestämde vi oss nästan direkt. Vi ska ta "Hakan", den med vit fläck på hakan. Utseendemässigt brydde vi oss inte så mkt, men den var socialast och var den enda som inte låg och tryckte under byrån.

                                        

Sötnosen Molly

Nu ska jag avsluta, innan det blir för långt inlägg igen. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste katten o ett fin namn fett kul va de i fredas måste göra såntoftare :P

2008-10-19 @ 21:22:45
Postat av: Malin

det är redan ett för långt inlägg!

börja göra dem en aning kortare, haha xD

2008-10-29 @ 01:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0