Tråkiga Tisdagen

Anna o tessi tittade förbi igårkväll, vilket var mkt trevligt. Vi bor egentligen inte så långt ifrån varandra, men om vi ska ses blir det åtminstone ett par timmar, men nu var det bara en sån där snabb grej. Lika trevligt iaf. Tittade på gamla bilder och garvade åt vår bdb satena :P
   Molly sover nu då. Jessi har dragit och jag är ensam... igen... har varit ute och joggat i 20 min (fett stolt) fast det var jätteklibbigt samtidigt som det var kallt, jag fick jätteont i öronen. Idag ska jag måla garderoben nere i källaren, får se hur det blir. Jag menar jag är ju inte direkt en da Vinci lr michelangelo (har pluggat renässansen och är ganska bra på det nu... NOT! Men jag försöker sprida min sk kunskap.) Jag får 70 kr i timmen av päronen, vilket är väldigt bra eftersom att scandic inte vill ringa tillbaka om nåt jobb i veckan... lite putt blir man då. 
  
Orka skriva mer. Hitta på nåt annat istället för att läsa... :P bläblä

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0