Det är ödet, tydligen

Jag är proppmätt... hej, förresten.

Har ätit pyttipanna och känner mig som en stor ballong. På toppen av isberget ska jag träna om typ en timme... "jippie", hoppas jag inte får håll XD
   Jag tror att ödet har spelat oss ett rejält spratt. Jag, gabbe, anna och tessi har länge sagt att vi ska gå på salsan som är efter skolan och som hålls av en lärare/rastledare/jag-vet-inte-vad-man-ska-kalla-honom/han-strosar-mest-runt, som heter Prince. Vi hade till och med skakat hand med honom och lovat att komma. Flera gånger hade vi planerat att komma, men det var alltid något som kom i vägen: Prince blev sjuk, vi slutade tidigare och orkade inte vänta tills klockan var fyra, vi glömde kläder o.s.v. Men idag hade vi bestämt oss och jag, anna, gabbi och johanna drog till b-hallen för att dansa lite salsa. Vi var taggade och redo, men när vi väl kom fram var hallen alldeles öde. Ingen var där! Varken Prince eller någon annan av danseleverna. Så jag säger bara en sak - ödet. Tydligen är det inte menat att vi ska gå på dem där lektionerna. Samtidigt som jag är lite sur, är jag även lite lättad. Visst, jag går på dans redan, men pardans och salsa är en helt annan sak än den jag är van vid. Det skulle säkert bara ha blivit pinsamt...
   Övrigt: Måndagen över. YES! Bara fem dagar kvar... Hade bild idag och vi skuplterade vidare på våra huvuden. Min har blivit en gammal gubbe, vare sig jag ville det eller inte, och det ser ut som att han drömmer och så putar han med läpparna. Med andra ord - jag har skapat ett gammalt pervo. Inte bra. han ser ut att vara en Bengt-Olof, kom jag och tessi fram till. Hennes ser ut som en lite japan och det är svårt att definiera om det är en kille eller tjej. Hmm... det är svårt det här...
   Engelskan - kursprov för alla som läser engelska A. Great. Just vad jag behövde. Det var JÄTTESVÅRT! Fattade typ ingenting, kände mig som ett enda stort frågetecken. Ibland behövde jag chansa i blindo och det var inte kul.


                               

Längtar efter höstlovet och kommer garanterat att tjata om det i varje inlägg... ni får ursäkta min iver :P

Kraamaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0