Chicken a la glasskärvor!

Ohoj alla vår-älskare! Dagens inlägg ska väl egentligen riktas till alla kyckling-älskare... Akta er nu för att köpa kyckling, de kan innehålla knapriga substanser. Jag pratar förstås om glasbitar. Man har nämligen funnit glasbitar i kycklingförpackningarna från bl a Coop. Kunderna upptäckte detta efter tillagning och man får väl hoppas på att de inte upptäckte dem alltför sent, en av "kycklingoffren" skadade nämligen sin tand på en skärva. Så när ni står vid frysdisken, undvik Kronfågelns och Coop X-tra's kycklingar, en varnign från mig till er. Jag själv får väl hoppas att mamma inte valde dessa till middag ikväll. 
    Detta har förstås skapat misstankar och konspirationer om hur dessa glasbitar hamnade där dem hamnat. Gick ett fönster sönder under förpackningen i fabriken? Ville glasbitarna hitta ett nytt hem? Eller kan det vara så, att en massa vegetarianer/veganer gaddat ihop sig för våra stackars djur skull och straffar oss kannibaler genom en glasskarp fälla? Svårt att veta, absolut. Vad tror ni?

Haha, får mig att tänka på "Hönapöna", minns ni? En favorit jag hade som barn :)
                                      

Kackel kackel på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0