Moonwalk, tjejer?

Jag vill göra så mycket, men finner aldrig tid till att göra det. Jag vill kunna saker, sätter upp mål utifall att jag skulel snubbla över dem på något vis och faktiskt försöka genomföra dem! T ex ville jag lära mig jonglera i sommras... som om. Lärde mig faktiskt kasta upp alla i luften och sen - Pang - ner på golvet.
    Sen har vi enhjulingen. Går sisådär, lite halvkul att göra men... kraschade lite igår (hehe) och mamma flämtade nästan ihjäl sig. Eller nåt.

Nu har jag kommit fram till ett faktum: jag känner ingen tjej som kan göra moonwalk. Ni vet, glida sådär snyggt på fötterna så att det ser ut som att man går baklänges? Jag känner ingen TJEJ som kan göra det! Snälla någon, kommentera och bekräfta detta, att det finns tjejer som kan.

   Annars hade jag tänkt lära mig :) har börjat lite och kan lite sådär, vet inte om man har dansen i blodet eller att erfarenheten gör det lättare, men lite kul är det! Inte för att jag kommer ha användning för det... blir inte direkt huvudnumret på nästa klubb, nej.

   Men någon ska väl vara den första?




Snyggt är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: felicia

jag kan jonglera tihihi. nej emn det gäller bara att fixa starten sen löser sig resten. man kastar med varnnan hand. Håll två bollar i höger hand och en i vänster sen kastar du höger, vänster, höger :)



2009-04-21 @ 19:11:43
Postat av: Sandra

Haha, bara och bara ;P kan inte starten riktigt... men jo, jag får väl öva på det XP

2009-04-21 @ 22:17:15
Postat av: Malin

min syrra kan typ ;)

2009-04-27 @ 09:16:29
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh va bra :D då vet jag!

2009-04-28 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0