Språkresa till Torquay! (om allting går enligt planerna...)

Ibland är det så jäkla skönt att träna! Har precis varit ute och joggat i 30 min, under tiden är det ett rent helvete (särskilt i slutet när det bränner i benen av den jäkla mjölksyran) men efteråt känner man sig så stolt! Även om det är lite träning, men nu utmärker jag mig särskilt då jag inte fått dansa på hela två veckor! :( Jag känner mig en aning rastlös, har inte tränat utöver det så... jag måste ju få bort påsk-kilona på nåt sätt ;P

Igår fixade sig allting i alla fall. Nu ska jag garanterat på språkresa i sommar! Jag har dock ännu svårt att säga garanterat, utifall att det skulle visa sig att vi inte får plats eller något annat skitsnack, så jag håller mig kanske till "om allting går enligt planerna". Men OM allting går enligt planerna ska jag med två (eller tre) kompisar till Torquay som även är kallad för "Den engelska rivieran" på Englands södra kust. Där ska man alltså glassa i 3 veckor. Skitkul ska det bli! (jag vågar ännu inte yttra mig mer än så, vill inte bli besviken IGEN.)



Borde egentligen ta en risig bild utifall att vi skulle bli nekade resan igen...



Sådär ja :D Nu känns det bättre, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0