Picknick i Hagaparken

Hade tänkt titta in lite snabbt mellan mitt rasande pluggande (ekonomi suger!!!) och berätta om gårdagen. Det var helmysigt! Jag, Elin, Frida, Gabbe, Maja och Johanna åkte nämligen till Hagaparken, vilken jag inte besökt sen i mellanstadiet så det var lite kul, för en mysig liten picknick. Och när jag säger picknick syftar jag på den smarriga sorten: vi hade köpt tre Ben&Jerry's; cookie dough, chunky monkey och phish food. Jag tyckte personligen Cookie dough var godast och detta var första gången jag smakade den. Jag och Johanna åt upp hela burken, smarrigt värre! Chunky Monkey var inte för mig, tycker inte om bananglass. I alla fall, vi hade även köpt en kladdkaka (fryst dessvärre), samt vispgrädde, en bullängd och ett set med tallrikar, glas och skedar med söta pirater på! Haha!

Vi tillbringade nästan hela dagen där och det var skitkul och jättehärligt, det var varmt och vi solade, vi åt (förstås) och så tog vi en tripp till slottet och ett gammalt fort som snart ska stängas igen när Victoria och Daniel flyttar in i slottet. Det här gör jag gärna om! :D

   
Reklam-chicks! :P
  


POK

Kommentarer
Postat av: Frida

MYYYYYYYS <3<3<3<33<3



Elin hälsar här i bakgrunden och ber dig ta med usb-minnet imorgon i skolan så hon får bilderna =)



Kram<3<3

2009-04-26 @ 17:41:57
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Elin

HÄRLIGT HÄRLIGT HÄRLIGT! måste göras om :D<3

2009-04-29 @ 10:47:15
URL: http://eloxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0