Bänkad framför TV:n

MMmm... TV är livet. Tyvärr tar det upp en stor del av mitt liv (schemalägger sysslorna inför vissa program. Bl a "okej, jag duschar innan---" eller "jag pluggar efter ---") men program och filmer frambringar så mycket känslor som ibland kan behövas, vare sig man vill skratta eller gråta.



Har precis kollat klart Greys Anatomy och förstår inte hur läkare tänker. Jag skulle aldrig klara pressen! Tänk att ha människors liv i sina händer, man gör ett misstag och wops så är familjen utan mamma eller barn eller vem det nu var. Jag skulle inte ha styrkan till att se någon dö på grund av mig. Jag måste bara säga jäklar va folk är starka! Nu är väl inte tv-serier som verkligheten, men ändå!

Något som äntligen kommit: "Änglar och demoner" på bio, den 13 maj! Läste boken för ett par år sen och det är alltså nästa biosuccé efter "Da Vinci Koden" som jag personligen tycker är skitbra! Är inte historiefan men Dan Brown har väldigt mycket spänning i sina böcker och Änglar och demoner var minst lika bra som Da Vinci koden. Får se om man tar sin tid med den på bio eller ser den lite senare. Ni som inte läst boken - gör det! Den rekommenderar jag!

I övrigt håller jag utkik efter "Heroes", men "Lost" orkar jag inte med, såg några avsnitt i säsong 1 och 2, men sen fick det räcka! Hur länge ska dem vara på den där jäkla ön? Detsamma med "Prison Break", säsong 1 var ju skitbra och sen förstörde dem allt genom att slänga tillbaka dem i fängelse! Varför ska dem tjata ut serier för? Hellre sluta när dem är på topp, som "Vänner". 
    Akta er nu för att få fyrkantiga ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0