Utmattningssyndrom!

Vad är det med mig? Jag har varit helt utmattad hela veckan! Går typ och lägger mig vid 10! Jag bestämde mig för att gräva lite efter en "diagnos". Detta vart mitt resultat:

"Utmattningssyndrom, ibland kallat utbrändhet, kan du få om du under lång tid varit hårt utsatt för stress. Du kan få både psykiska och fysiska symtom, som värk i axlar, nacke och rygg, sömnproblem, koncentrationsproblem eller ångest."

Låter som jag, det. Har ju känt mig glad och så ett tag nu, men den här veckan fick jag liksom ångest för ingenting! Sömnproblem har jag väl inte, tvärtom, men stress har jag definitivt blivit utsatt för. Trots att den här veckan varit lugn känns det som att jag bär bly i skorna...



Känner ni samma sak?
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0