Skolstart

Idag började skolan igen. Inte så hemskt faktiskt. Kom vandrandes genom korridoren och mötte mentorsgruppen, det var kul att se alla igen. Samtidigt som det var flera veckor sen kändes det som vanligt igen, som om det var igår vi sågs sist. Vi satte oss i klassrummet med Backman och fick våra scheman. Sen var det dags för en föreläsning i aulan med Dogge Doggelito, vilket var lite kul. Därtemot blev man väldigt otålig, en timme av att bara sitta - man är inte riktigt van.

När det var över drog jag, Anna, Tess, Elin, Emelie, Maja, Frida och Gabbe till stinsen för en fika på Waynes. Jag och Elin köpte däremot riktig mat, BK-baguettes, smaskens! Hursomhelst var det jättetrevligt och även om jag inte träffat tjejerna särskilt mycket under lovet var det verkligen som om vi aldrig varit isär. Runt halv fem gick jag hem med Anna och Tessi, vi hade bestämt för att skriva vykort till värdfamiljen i England. Det tog ett tag att få stycket nedskrivet, men vi blev klara och det vart lyckat!

Vad jag inte ser fram emot nu är att behöva gå upp klockan sju imorgon. Usch. Men man får väl se på det positiva istället - i helgen ska jag upp till Söderhamn, vilket ska bli skitmys och nästa vecka börjar dansen igen. Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, riktigt mat! xD

Det är sant, kändes inte som vi varit i från varandra hela sommaren :O<333

2009-08-20 @ 09:33:39
URL: http://eloxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0