Min julhelg

Hej på er!

Nu har jag inte hört av mig på länge, så jag tänkte uppdatera läget. Just nu - jag är sjuk. Hade 38 graders feber igår, ont i huvudet hela tiden och allt snurrade. Inte kul någonstans, särskilt inte då syrran fyllde år då också. Ett snabbt grattis till henne kan jag lägga till här, förlåt att jag sabbade födelsedagsplanerna 19-åringen! Så, idag mår jag lite bättre, men tänker krya på mig extra mycket inför nyårsafton imorgon.

Min julafton var jättemysig. På morgonen åt vi gröt som vanligt och jag fick faktiskt inte mandeln i år så det var något nytt. Sen drog familjen ut i vinterlandskapet coh åkte pulka i pulkabacken. Sen när vi var alldeles slut, för snacka om att man blir anfådd när man går upp för kullen hela tiden, gick vi hem och drack varm choklad. Sen kom morfar och morbror Uffe, så då det blev Kalle Anka, julklappsöppning, julbord och allt det andra.
   I julklapp fick jag en kort snygg jacka, 500 kr som var väldigt passande med tanke på min ekonomi, örhängen, biljett till Bounce (!) och slutligen en ny sprillans laptop (!!). NU har jag säkert glömt något, men i alla fall, jag blev väldigt nöjd med julklapparna! Känner mig som ett barn i en godisaffär.

                      

                       

                      

                      

                      

                      

Efter julhelgen åkte jag och pappa upp till Söderhamn till familjen Säfström. Vi åkte skidor och hade allmänt trevligt hos dem, med en temperatur som skiftade mellan 8-12 minus grader. Det snöade otroligt mycket så när vi skulle åka var det typ en meter snö ute. Jag blev sjuk redan då, den dagen vi skulle åka hem, vilket var väldigt tråkigt.

Så, nu har jag sammanfattat det mesta. Tänker försöka dra det i mindre former härnäst, rä inte alltid så kul att läsa löpande texter såhär. Hoppas ni har haft en bra julhelg och jullov hitills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0