Jag har shoppat mina första julklappar!

Inget tricky med dagens rubrik, bara rätt och slätt. Jag är så glad över att ha dämpat julstressen något, har mer kontroll över detta nu känner jag. Tre julklappar är fixade, eventuellt två till som jag går och funderar på. Min dag började med att jag sov ut till klockan elva, lagom tid för mig, sen gick jag till Sollentuna Centrum och kollade lite med Anna och Fia. När de väl behövde gå kom Jessi till undsättning.

Vad som är så svårt tycker jag är att när man väl går och ska leta efter julklappar till andra hittar man hur mycket som helst till en själv! Jag har undvikit shopping ett tag nu, men man kan ju inte shoppa julklappar utan att fysiskt gå till ett köpcentrum (sysslar inte med Internet-beställningar, vet inte om de är pålitliga och jag är ganska nervig om sånt). Så nu har jag hundra saker jag vill köpa till mig själv, så det blir en allt längre önskelista. Min nya favoritaffär i centrum måste vara Accessorize, dem har urfina smycken, mössor och tofflor tycker jag. Det blir väl tid för mellandagsrean sen antar jag! 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0