Lady in yellow

Jag satt och tänkte, har ju inte visat någon teckning på länge så varför inte? Den här gjorde jag för ett par dagar sedan, blev inte helt nöjd måste jag erkänna. Är inte så bra på att måla än, och det är en stor skillnad mellan att rita och att måla. Men övning ger färdighet, inte sant? 







Vad jag tycker är synd är att jag inte har en fotoscanner, vilket gör att jag måste fota bilderna. Då blir färgerna alldeles konstiga. Den här var nog den som var mest realistisk i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ge mig talaaaang! Du är galet bra !:D

2009-12-20 @ 21:03:44
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: tack! <3 :D

2009-12-20 @ 23:46:09
Postat av: Sandra "Gurra" Gustafsson

Du om jag vore du så skulle jag önska mig en fet ritplatta! :D Du är rätt person för en sån! Du tycker ju så mkt om att rita ;)

<3

2009-12-22 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0