Min söndag

Idag har jag:

• halvsovit till tolv
• suttit framför datorn
• bakat pepparkakor
• ätit mammas knäck
• fått uppleva brandlarmet minst fem gånger (en av gångerna tände vi det fjärde ljuset i hallen, precis under brandvarnaren, bara för att Jessi skulle se det innan hon gick)
• börjat med projekt "minneslåda"
• tittat på filmen "Next" och blivit väldigt förvirrad över den
• funderat över när jag ska köpa min sista julklapp
• längtat till tisdagen och skolavslutningen

Min söndag i punktform. Ja, det blev väl bra? Här får ni en glad liten pepparkaksgubbe också, dock inte bakad av mig. Våra blev mer brända och ostrukturerade, helt sjukt hur man tappar tiden när man bakar pepparkakor. Måste ha bränt typ tre plåtar. Nå ja, vi bakar för bakandets skull, oftast är de inte så goda ändå. Kan bero på att vi inte använder hemmagjord deg. Får se om det blir någon ändring på det nästa år! 
                         
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0