Time for julpyssel!

Hade en jättetrevlig kväll igår. Var med Anna, Tess, Fia, Sandra, Maja och Felicia, vi åkte in till stan för lite julshopping (inget för mig däremot), sen tog vi en donkenmiddag för vi är praktiskt taget utfattiga allihop. Såg att jag bara har en trehundring kvar på kontot... ajajaj, tur att man fyller år snart då, kanske man kan tigga lite pengar. Eller så kommer ni få se mig på drottninggatan, hållandes en ukulele och sjunga i falska toner för lite småmynt. Någon som hänger på?

I alla fall, avslutade kvällen med "Creep" så alla var ehlt uppflugna bakom kuddar och filtar och hoppade till vid minsta lilla ljud. Äcklig film det där alltså. Har inte sådan stor lust att åka tunnelbana just nu... Den filmen kan jag rekommendera för alla er som inte åker tunnelbanan!

Idag har jag planerat med Kajsa och Olivia (än så länge, kanske fler) att julpyssla! Tycker det låter hur mysigt som helst, hitills har vi bara pysslat på mentorstiden i skolan och där är folk snarare avtaggade och dem "are acting cool"... det är ju hemskt hur mycket jag använder engelskan i vardagsspråket. Men jag kan ibland inte bara komma på orden på svenska! Haha!


                                  

Kommentarer
Postat av: olivia

det var myyysigt att pyyssla, hihi, och här kommer jag crazy random, eller bajs, menade på måfå.... shissse! det går inte så bra för oss sandra!

2009-12-20 @ 11:25:45
Postat av: Sandra

sv. haha vi får jobba på det! ;D jag diggade vårt kaos oxå, ska lägga upp den!

2009-12-20 @ 13:00:49
Postat av: Evelina

Hihihi Anna o jag ska spela flöjt nånstans o tjäna lite pengar;) hihih

2009-12-20 @ 20:01:45
Postat av: Sandra

sv: åååh då kan ju jag kompa! med min... påhittade ukulele lr nåt...

2009-12-20 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0