Är det bara jag eller är världen väldigt trög just nu?

Huh, va trögt det går. Och då menar jag allt - hela den här dagen (seg-seg måndag), min hjärna, bussar, våren, Internet... och vår ena tv är paj. OMG! Hur ska familjen överleva på en enda tv och en enda dator med fungerande Internet??? Okej, låt mig måla upp ett typiskt scenario: mamma och pappa tittar på sporten där nere (blä för sport säger jag) och Jessi har erövrat datorn och liknar en hacker framför tangentbordet. Vad återstår då till mig att göra? Känns som att leva på medeltiden, så bortskämd man har blivit. Detta kanske är ett tecken som ska få mig att vakna. Kanske är det mitt öde att lägga all fritid till att sticka vantar och måla porträtt. Haha. Ni kommer antagligen få höra ganska lite av mig, men jag lovar att kämpa för platsen framför datorn, jag ska strida in i det sista!

På dansen
är det roligt och det går framåt. Vi har börjat på en koreografi till låten "Nice" av Chris Brown. Skitbra tycker jag, riktigt skön gung och en efterlängtad street må jag säga. Vi hade en ganska rolig uppvärmning idag, det gällde att hela tiden gå i takt med musiken. Sedan sade vår lärare till oss att tänka på en person i rummet och därefter hålla sig så nära personen som möjligt. Haha, det blev en klump förstås. Sen gällde det att gå så långt bort från en annan person som möjligt. Tillsist skulle man tänka på två pers, en man skulle gå nära och en långt bort. Ni kan väl tänka er hur det blev, det hände att den man skulle undvika skulle vara nära en själv! Haha, det vart lite roliga led kan jag säga ^^



POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0