Blue, rasp, straw och... mögelost...?


Nu har jag svenska - och jag är uttråkad. Ska kanske ta och försöka skriva in till skrivartävlingen här på Rudbeck, men deadline är tills på fredag och ämnet är hemligheter... hm, knepigt knepigt. Någon som har förslag? Eller vill ni inte ha för stor konkurrens... ^^ Jag har just nu idétorka på alla möjliga plan och att ha svenskalektion är ganska så onödigt just nu. Men jag får väl ta och tvinga ned fingrarna mot tangentbordet. Det borde gå tillslut.

Pussar och kramar :)


Kommentarer
Postat av: olivia

Oh, skriv att du är en galen psykopat som har dödat en hel drös barn med en söndertrimmad motorsåg, haha! Glöm inte att Pink, tango och historia OH måste vara med också.

2009-02-17 @ 17:50:26
Postat av: Anonym

haha XD ja det får jag väl ta och göra :P det kommer verkligen locka människor hit... ^^

2009-02-17 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0