Grey's Anatomy!

Helloj!

Tänkte bara kika in en kortis innan läggdags... jo, klockan är ju bara 22.11, väldigt tidigt I KNOW men jag är helt utmattad! Antagligen efter all press från matten och träningen :P
   Någon som har missat säsongspremiären av Grey's Anatomy? Det var nu ikväll kl 21.00, väldigt bra program det där! Det var ett tag jag inte längre uppskattade det, det vart lite tråkigt, men jag tror faktiskt att serien är på uppgång. Jag hoppas att det ska komma lite fler av våra favoritserier snart, saknar att alltid ha ett program att se på kl nio. Är det fortfarande protester i USA från manusskrivarnas sida? Det hörde jag ju i och för sig för flera månader sedan, men vem vet. Vi behöver tv-serier, och då menar jag inte mat- snickar- inrednings- eller sjukhusprogram. Jag menar drama, humor, ironi, allt detta blandat med en gnutta klyscha och budskap i det hela. Då är jag nöjd ^^



Nej, nu är jag trött. Godnatt på er allihop! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0