"Konstnärens" vilopaus!

Ohoy!

Konstnären Sandra på g! ;P Haha, nä inte direkt. Men jag har en garderob i källaren som måste målas. Det tar sin lilla tid och jag är ganska darrig på hand, men det är väl bra träning för den kreativa kapaciteten. (Skärgårdstema)
 


För övrigt vill jag ta och gnälla på det jäkla vädret - snön! Bort säger jag bara! Jag vill ha vår, och jag vet att som liten var man stormförtjust om snön låg gnistrande klar och vit utanför eftersom att man då hade anledning att vara glad (snöbollskrig, snögubbe, bygga snökojor som smälte efter mindre än 3 dagar senare, åka pulka för att dratta i ändan eller rakt in i den taggiga snårbusken nedanför kullen, osv, osv.) Men det är inte så att jag just nu i denna stund vill sätta på mig overallen och galonbyxorna, springa som en galning i snön och göra snöänglar tills kylan kryper in i nacken på mig. Nej, sommaren är i mitt sikte just nu, inget annat!

Nu ska jag väl gå tillbaka till arbetet (jag tjänar ju trots allt 50 kr i timmen! Dags att sööölaaa!!!) XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0