2009 - och det första man gör är att återgå till femårsåldern

YES! Nu är det ett helt nytt år med en heeelt ny början... tja, vid såna här tider är jag alltid taggad på att "börja om från början" lr åtminstone ändra en del. Men det blir ju oftast precis som förra året. Ska försöka dra ner på gottandet... jag åt åtminstone inte nutella till frukost ;P haha!

Min nyårsafton har varit jättebra. Jag, Sandra, Anna och Therese var hos sandra i vallentuna för lite mysigt umgänge och andra planer... som dock inte blev av pga utebliven position XP hihi, men det var roligt ändå! Och det första vi gjorde det nya året (bortsett från att stirra beundrade på alla raketerna och fyrverkerierna) var att åka rutschkana på den lilla lekplatsen precis bredvid. Hahaha! Fettkul var det... lite blött om rumpan dock, men det får man tåla <3



Dagen efter vaknar man kvart över 1 och vi bestämmer oss för att stiga upp. Lite senare fick jag äntligen det hår jag ville ha - blont! :D blev van väldigt fort, känns bara som att det var sommar och att solen blekt det :) hursomhelst så blev det jättebra, tack tjejer! <3

Imorgon blir det nog shopping med brudarna och på kvällen blir det besök av vänner från norr :P

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0