Är jag mentalt rubbad?

Dagen verkade ju gå riktigt bra till en början, men se vad fel jag hade. Inte kan en enda dag passera utan att min klumpighet ska ställa till det för mig. Börjar undra om jag inte ska få bo på mentalsjukhuset ändå. Jag ska berätta varför jag tänker som jag gör:

Jag har tappat bort min mobil. Tur då att den inte är ny, men i alla fall, jag var nöjd med den! Det konstiga var att jag inte har en aning om hur jag tappade bort den! Dels hade jag den i jeansfickan hela tiden och plötsligt fanns den inte där. Vaddå, kan man tappa en mobil som liksom "trillar" ut ur fickan utan att märka det? Den är ändå ganska stor, lite sådär tegelstensliknande men med fina finesser, därför borde den väl göra lite ljud ifrån sig om jag tappar den, eller borde jag inte åtminstone märka att det känns lite tomt i fickan? Är jag mentalt rubbad på något sätt? Har jag tappat känseln eller minnet?? Jag är orolig. Både för mig och för min kära mobil. Så snälla, om ni hittar en sådan här mobil (fast vit, w300i) någonstans i Rudbeck så tillhör den MIG!
                     
Ska väl ta och se om minnet inte brister trots allt. Verkar glömma allting idag. Kommer inte ens ihåg vilken tid min dansträning börjar! Är det 16.00 eller 17.00??? Jag får PANIIIIIK!

Hejdå. Nu ska jag ta och skamset gömma mig i ett hörn med en dumstrut på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0