Cyanide and happiness

Puh! Nu är jag hemma från skolan och sista lektionen hade jag kinesiskaprov... men det gick faktiskt bättre än väntat, det var ganska lätt :D Därför är jag nu på bra humör. Plus att historiahemprovet ska lämnas in senare än jag trott. Hallelujah!

Gårdagen var bra. Jag var på ytterst bra humör och en viss Friday fyllde år! GRATTIS gumman! ^^ (i efterskott då rå) Men så krasch bom var jag nere på vanlig marknivå (eller något lägre) då vi hade levnadslära. Vi skulle börja med ett nytt ämne: Liv och död. Ajajaj. Fanfanfan. Varför just nu? Kunde vi inte börjat med det några veckor tidigare? Jag satt under tystnad och fick hålla tillbaka tårarna under nästan hela lektionen. Inte roligt :'( Och det slog mig att det var en veckan sedan hon försvann på torsdagen. Nåja, jag tänker inte på det lika ofta längre. Men det gör ju fortfarande ont. 

Något som får mig på bra humör i alla fall, för er som är nere också, kan jag rekommendera "cyanide and happiness" XD Hihi, skitroliga serier som är helt dumma och som egentligen, i längden, är ganska tråkiga. Men, hursomhelst, här kommer en: 



Haha! OBS: Endast för folk med dålig humor (som jag) ^^ 
Varma kramar på er

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahah älskar serien x'D <3

2009-01-30 @ 17:50:43
Postat av: Anonym

Åå jag tänkte på dig på LL'n.... inte bästaste tajmingen där inte =/

2009-02-01 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0