God morgon, solstråle!

Så jävla skönt att man hinner skriva ett nytt inlägg innan skolan börjar... som sagt börjar man ju kl 13 idag ^^ jag är lycklig och utvilad! Fast även om jag har tid att skriva ett inlägg så har jag inte så mkt att skriva om... typiskt. Därför slängde jag ihop en del lite längre ner... :)

                  

Skriv första meningen från fem olika låtar och låt folk gissa vilka låtar det är:

1. I don't need to be anything other than a prison guard's son
2. I'm not a perfect person, there's many things I wish I didn't do
3. Well I heard there was a secret chord
4. She grabs the yellow bottle, she likes the way it hits her lips
5. Threw some chords together, the combination D-E-F

Kramar (Kommentera mera!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kunde bara 2 stycken, :D



2: Reason :) (eller hur det stavas)

3: Halleluja :) <3



puss på dig sandan <3 =)

2009-01-13 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0