Godkväll, sömntuta!

Haha, tyckte det var lite kul med rubriken med tanke på mitt förra inlägg... XP Är på väldigt bra humör eftersom att jag lyckades sätta mig ner och plugga lite matte, så nu är jag snart ikapp planeringen igen. Lite svårt att skriva med tandborsten i munnen, men det ska nog gå :)
   Det var en kul dag idag. Svenskan var jäkligt slapp, behövde bara lyssna på andras presentationer. Sen var det idrott i 2 timmar, började med friskis och svettis. Trodde faktiskt inte det skulle vara så jobbigt, men där fick jag så jag teg ;D alldeles röd i ansiktet vart jag, röd som en tomat (en av mina stora ovanor) och jag blev lite irriterad på läraren som hela tiden sa: "sista ruschen nu!" och när man väl ruschat sade hon: "bara två ruschar kvar nu, kom igen!" och då hade man ju redan ruschat benen av sig och man ville bara lägga sig ner och dö. Sen kom det roliga iaf - dans :) fast jag tycker det är lite pinsamt med det i skolan, alla har ju så höga förväntningar om en då och så ska man visa nåt och de blir liksom besvikna...

ojojoj va jag skriver, börjar likna inläggen jag skrev i oktober/november då jag skrev typ 2-sidigt långa inlägg... fattar ibland inte att jag kan skriva så mkt :S

Ska väl säga godnatt lr nåt, jag är redo för att krypa ner under täcket och drömma om hur jag vinner 1 miljon ^^ haha, godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0