Födelsedagsöversikt

Har precis kommit hem från Kista, har käkat jättegod middag (pasta, för dem som undrar) och därefter tittade vi på Twilight. Den var jättebra! :D Oh gud va snygg robert pattinson var! Var nära att dreggla ett litet tag... han passar bra som vampyr ;P Den var värd att se tyckte jag och nu är det väl dags att köpa boken oxå. Hade faktiskt tänkt göra det innan, men kunde inte hålla mig, alla sa ju att filmen var så bra!
   Min födelsedag har varit bra... bortsett från en sak. Min syrra har fått vinterkräksjukan :'O jag vet att jag kmr bli smittad den här gången. Och det gör mig verkligen ledsen. Jag tycker så synd om Jessi, hon kunde inte ens se Twilight med oss :( uschusch! Jag har sagt det en gång tidigare, vinterkräksjukan sprider sig... fortfarande tydligen...

Bildvis kan man beskriva min födelsedag såhär:

                    

Imorgon börjar skolan... vet inte om jag kmr orka det, men det ska väl gå om man skaffar en väckarklocka som sprutar vatten på en när det är dags att vakna :)
POK

Kommentarer
Postat av: felicia

först och främst STORT grattis! Kul att du fick en sån mysig födelsewdag iaf, var glad att du inte fyller år den 7:e ;) länge sen vi sågs utanför skolan :/ btw, varför heter det vinterkräksjukan på vintern men maginfluensa på sommaren? den finns ju året om... det är inte direkt så att den poppar upp varje vinter det är bara att den sprids lättare då på ngt sätt, alla tränger ihop sig inomhus tillsammans, rätt stor smittorisk... aja hoppas du har det bra <3

2009-01-07 @ 05:03:11
Postat av: sandra

haha joo det är intressant tänkande där :D

tack så mkt och jag hoppas vi kan ses lite oftare

<3 :)

2009-01-07 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0