Tillbaka igen!

Detta börjar likna en reseblogg snarare än en vanlig. Men ni vet ju sen när skolan börjar - då blir llt som vanligt igen. Så, jag är hemma från soliga Cannes i Frankrike och det har varit en helt underbar vecka. Runt 30 grader varje dag, har badat i hav och pool, besökt olika städer, tagit en tripp över gränsen till Italien också, åkt upp i de fina bergen mm. Kort sagt har det varit roligt, härligt och även skönt att få spendera åtminstone en vecka med hela familjen.


Utsikten från vår balkong - man får se solnedgången!

La Bocca

Lite stadspromenad

Mougins

Luncha :D

Nice (uttalas Niss alltså, blanda inte ihop orden) :P

Nice

Niiice är nice!

:)

Bilresa



Bergsytflykten

Vi hittade en mysig liten by mitt i bergen

Syrran och jag

Poolen 8D

Från balkongen

Italien, bergen lite längre bort är Frankrike

Sista dagen, vi tar en bananasplit :P

Cannes

Sista kvällen :'(

Snart blir det åka av till Skåne med Anna, Therese och Fia. Fia och jag ska åka tåget ned på torsdag, resten är redan där och väntar. Idag blir det nog att man umgås med Sandra och Fia, om det inte blir ändrade planer. Sedan jag kom hem i förrgår har jag bara slappat (första gången jag får vara hemma längre än 3 dagar) och sjunkit allt djupare ner i tredje Twilight-boken Eclipse, vilken jag kan rekommendera. Den är verkligen jättebra!

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0