Grönt är skönt!

Min helg har hittills bestått av regn, rusk, packning och irrande tankar. Imorse var det dags att gå till Rattens trafikskola och ta handledarkurs med päronen för att få övningsköra mera! Jag är taggad, men dessvärre lär jag ju inte köra någonting innan resan, utan det blir nog i början av juli istället. Sen har jag varit och storhandlat på Apoteket, tro det eller ej, men man plockar lätt på sig grejer där. Lite senare åkte jag och mamma till Vinn (Vivo, Vi, whatever: saknar det gamla namnet!) för att köpa en resväska. Vi hade just valt en vanlig, mörkblå tråk-väska som vi alltid brukar köpa och det är just såna som vi alltid lyckas paja, men så stannade vi till vid några aluminiumväskor. De var förvånansvärt lätta och ursöta! Jag skojade och frågade mamma om vi kunde köpa en illgrön - och det gjorde vi! Haha, har aldrig gjort ett sådant coolt inköp, haha! Men den är ändå jäkligt snygg och dessutom lär det ju inte ta tid förrän man lägger märke till den på flygplatsen.   
                                 

Japp, nu återstår bara söndagen och jag lär sitta instängd här och oroa mig för om jag glömt något. Jag har ju tyvärr ärvt mitt pappas minne... så jag är inte förvånad om jag glömmer hela väskan på måndag... Håll tummarna för mig!

POK

Kommentarer
Postat av: maja

lycka till på resan nu! det kommer säkert gå bra :)

2009-06-13 @ 20:26:00
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHA du är rätt rolig du! xD Lycka till och ha det super duper bra, vi ses när du kommer hem sen! puss <3

2009-06-13 @ 23:16:44
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: Frida

Åååh, ha det SUPERDUPERDUNDERTOPPENASABRAAAAAAAAAAA!!!!!!



Lycka till med allt, hör av dig när du kommer hem =D=D



<3<3<3<3

2009-06-14 @ 10:30:18
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Andrea

Haha, jag brukar alltid glömma ngt när man reser men lycka till!! :D Jag skulle också vilja åka på språkresa ^^ Ni kommer få jättekul :)

2009-06-14 @ 11:46:59
Postat av: Sandra

TACK ALLIHOPA, KMR TÄNKA PÅ ER DÄRBORTA!!! :D <3

2009-06-14 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0