Måndag kväll

Ska snart sätta mig på pappas motorcykel och sen ska vi tillsammans åka till en av Netonnets lagershoppar för att köpa en filmkamera legom till Jessicas student som är på torsdag. Själv slutar man ju dagen före, lycka! Jag är dessutom väldigt glad eftersom att jag har studiedag imorgon, lite onödigt bara med tanke på att det förskjuter sommarlovet ännu mer (vill lärarna trots allt inte bli av med oss?) men jag kan vänta. Imorgon har jag tänkt köpa studentpresenten till storasyrran, lite sent ute kanske, men det har varit mycket på sistone. Kan dock inte avslöja alltför mycket utifall att hon skulle kika in på min lilla blogg, you never know...

Jag kan väl på stående fot konstatera att Netonnet är lättare att hitta än reklamerna utger. Ändå! Har ni sett reklamen, då de går genom skogen och blir allt färre och färre och tillslut är det bara en kvar som helt gråtfärdigt klättrar uppför en kulle och ser lagershoppen? I alla fall, om det skulle hända att jag och pappa inte kommer tillbaka, så vet ni vart vi är.

POK

PS.
Har fått veta betygen i alla mina ämnen förutom naturkunskap (jäkla ---) som jag dessutom är mest orolig för att få G i, men resten är jag nöjd med. Fick ett MVG-tillkännagivande i kinesiska (woho!) men jag är glad över VG i både engelska och samhällskunskap. Känns som att världen ler mot mig just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0