Som att dra ett plåster

Ja, som ni ser har man skaffat ny design. Vad tycks? Tycker om att byta lite då och då :)

Idag har läget varit lugnt. Tre timmar hål gjorde att man var hemma och såg på sex and the city-avsnitt. Sen var det tillbaka, där vi hade samhällskunskap och engelska. På engelskan hade vi någon typ av argument grupper emellan om ett testamente. Jag var den dödes andra fru (ja, jag var då hans älskarinna som skapade skilsmässan mellan honom och frugan. Men sen vart jag utbytt med en annan älskarinna, Goldie Knockers... vilket namn...) Slutade med att jag i testamentet inte fick någonting. KUL! :P

Det vart väldigt mycket bilande (eller bussande?) mellan skolan och hemmet idag. På morgonen, vid hålet och slutligen igen runt halv sex, när det var dags för dans i receptionen i Rudbeck. Inte direkt någonting roligt, publiken bestod av 20 pers med dömande blickar och helt utan anda till jubel eller applåder. Och att dansa på stengolvet rätt upp och ner är ganska pinsamt. Men det var lite som att dra ett plåster - mycket förberedelser, över snabbt och sved en aning efteråt. Ja, efter det korta uppträdandet som kändes som 10 sekunder åkte vi hem.

Det var allt för nu, pussar och kramar!!!

Kommentarer
Postat av: flelicia

tänkte just skriva snygg design!:D

2009-03-17 @ 21:23:51
Postat av: Sandra

haha tack!:D

2009-03-18 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0