Studiedag!

Gissa om jag är glad idag? Torsdag, kl 11.38 - och jag är hemma. Varför kan man ju undra? Studiedag. Gosh, ibland älskar jag Rudbeck.
   Morgonen har därför börjat segt, sådär ledighetssegt. Fixade en hyfsat lyxig frukost: bananmilkshake (den var god, men jag var lite tveksam när jag skulle ha i peppar i det hela), två dubbelmackor med sallad, ost och skinka, tillsammans med ett glas äppeljuice. Bänkad framför tv:n, nu är jag på säsong 5 i Sex and the City, snart klar med boxen med andra ord.  

                                       

Vad som händer härnäst återstår att se. Hade planerat att bli tvingad och dragen till badmintonhallen, men det vart inställt. Jag borde jubla åt detta faktum, men egentligen är jag lite sned. Hursomhelst finns det alltid någonting att hitta på.

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0