Tappat gnistan

Usch. Hatar plugg. Imorgon börjar man skolan igen och det är inte förräns nu idag, söndag eftermiddag, som jag sätter mig ner och pluggar kinesiska och samhällskunskap. Buhuuuu... jag visste att det skulle bli såhär, plugg i sista minuten, jag visste det!!! Nä, nu längtar jag bara till påsklovet, men det är ju bara 5 veckor kvar :) Haha, för att överleva måste man ju sätta upp mål att sträva mot för att inte tappa gnistan och energin helt.

För visst har jag inte det? Jag har väl inte tappat gnistan?
Vet inte, kanske...
Nu låter det som att jag pratar med mig själv...



Blir allt mer fotogalen som tiden går tror jag. Sen har jag laddat ner ett helt gratis och hyfsat bra redigeringsprogram, Paint.NET, kolla upp det ni med! Orkar inte skriva mer, tror jag framöver kommer låta bilden säga de ord som behöver sägas.

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0