Sandras mellanmålsmums!

Har gått dryga 3 timmar i skolan idag och det känns jäkligt skönt! Ja, ofc. Plus att solen verkligen kan få mig att le. Blå himmel, fåglar i träden och kan jag kanske skymta en och annan grön sak i rabbaten? Alltså inte grönsak, utan grön sak :) Haha! I morse hade jag sovmorgon till 9 men på något sätt vaknade jag vid 7 i alla fall! Så jag steg upp tidigt för att kunna titta på Sex and the city-avsnitt (innan vi lämnar tillbaka boxen! Känner mig lite stressad, har bara kommit till säsong 3!) och äta smarrig frukost. Här kommer mitt lilla tips på god mellanmålsmums:

Ta ett glas, fyll den med "Start"-flingor, gärna med smak av bär. Blanda med filmjölk och VOILA! Enklare än så kan det inte bli! Jag är en sådan som tycker Start är för sött och filmjölk för surt, så tillsammans är det skitgott!

                    

Jag måste säga att jag är orolig för 2 olika anledningar:

1. Jag har verkligen inga pengar till att spendera!!! Utan cash i plånboken är man liksom handikappad och shoppandet i stan blir snarare ett plågsamt fönstershoppande. Och för vilket pris håller jag så hårt i mina pengar? Först var det tron på språkresa, men dessvärre är det omöjligt. Men nu slår det mig att jag inte kommer ha några pengar för shoppande i sommar! Jag får panik! För under sommaren, vad gör man förutom att bada och sola? Jo, man shoppar. Kläder, glass, godis, snacks, middag... jag kommer bli pank.

2. Jag hade en dröm häromnatten. Jag körde bil och var nära att repa en Ford. Skit, nu blev jag nervös! Snart ska jag ju ta den där körarkursen som man ska ta inför sitt första övningskörande. Det känns både roligt och läskigt, jag har aldrig varit bra med knappar, spakar och sånt. Tanken på att sitta bakom en ratt är skrämmande.

Ska nog lugna ned mig nu ett tag och fortsätta titta på Sex and the city. Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0