Sandra är mitt namn

Jag är 16 år och 61 dagar. Jag föddes för 5905 dagar sedan, en onsdag. Jag heter Sandra och det finns bara två i hela Sverige som heter som jag. Jag är singel och praktiskt taget en droppe i havet.

Varför står jag ut? 

Därför att jag är jag. Jag hatar gruset på gatorna när snön smält bort. Jag älskar att vakna av solljuset som sipprar in genom persiennerna. Jag kan bli ivrig när jag tänker på vad jag ska ha på mig för kläder nästa morgon. Jag kan stå framför spegeln och undra i flera timmar hur folk verkligen ser mig.



Vi är alla olika och speciella. Glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åå Söt-Sandra!



"Vad är blott en droppe i en oöndlig ocean...?

Men vad är en ocean blott än en oöndlig mängd droppar...?"



Du är viktig, utan dig vore inte världen densamma, världen och Sverge skulle sakna lilla Sandra

2009-03-09 @ 09:54:58
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh Frida, vad du är söt! :D Haha vill bara säga "detsamma"! <3

2009-03-09 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0