Gästinlägg

Godmorgon allesammans!!

Det här med att blogga är inte riktigt min grej, vet inte riktigt varför men så är det bara. Jag har ingen lust att skrriva vad jag känner och tycker, jag snackar hellre om det istället. Men alla ni bloggare säger jag ändå grattis till. För jag tycker att det är en gåva att kunna skriva om sig själv öppet till hela internet världen och speciellt på ett underhållande sätt. Jag menar alla desssa kända bloggare har ju lyckats fånga upp läsare. Visserligen har några gjort det för att de proviserar men de är underhållande ialf och det tycker jag är en bravur. Jag är ialf glad att min syster skriver för det gör hon riktigt bra. Men tyvärr har inte jag fått den talangen :P Iblande önskar jag att jag också kunde, eller ialf hade viljan och glädjen i att skriva men det har jag inte. Det första jag sa till Sandra när jag skulle börja skriva inlägget va; "Vad ska jag skriva om???" Sandra sa att jag skulle skriva om vad jag kände och tyckte osv. Jag ba ÖH. Man känner ju sååå mycket, hur ska man kunna utrycka det i ord, nää det har jag aldrig lyckats med. Men det var faktiskt jag som uppmuntrade henne att börja med bloggandet *STOLT*. 

Nu kommer lite kärleks förklaringar till henne så förbred er. Sandra Viola Fröjd är en människa, en lillasyster, en god vän, en unik individ och en av mina bästa vänner. Visserligen är vi olika men ändå så passar vi som hand i handsken. Jag älskar Sandra för allt det hon är. Hon är en av det bästa människorna jag känner, hon är äkta och på riktigt och hon försöker inte vara något hon inte är, Jag måste vara den lyckligaste syster som får ha henne som lilla syster för det är inte många som har det som vi. Enda sen vi var små har vi hört; Varför bråkar aldrig ni, det gör ju alla syskon? Men nä inte Jag och Sandra, visserligen har vi haft våra stunder med tjafs men jag kan aldrig minnas oss bråka. Sandra du är bästastast, Jag ärlskar dig av hela mitt hjärta <3 

Nu kommer lite livsråd från mig här, det är viktigt. Njut av livet, lev det väl, ha kul, skratta, gör det DU vill göra, Ja det var allt jag hade att säga för idag.

HA det bäst 

Jessica Fröjd


   


Kommentarer
Postat av: Sandra, stolt syster

aaw, va du är söt! :D älskar, älskar, älskar dig med, vå håller ihop i vått och torrt!!!

2009-05-24 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0