KOM IGEN GE MIG ALLT JAG VILL HA DE E PÅ SOMMAREN SOM JAG MÅR BRA!!!

Snart ee de sommar :) sommar o sol o vi har korta kjol o vi vill ha dig markoliooo!! OMG det här förstör SANDRAS blogg :O men va ska man göra :S ingen somma utan ragga ;P sandra har i helgen var på öppet hus de var nog jätte trevligt :D sen träffade hon MIG hon tyckte jag var mycket trevlig! HAHAHA Nu ville hon käka lunch med MIG oxå eftersom jag e så rolig :P imorgon vill hon inte träffa mig, därför är jag tvungen att spionera på henne... jag ska gömma mig i hennes toa.  "nubbe o sill vi gör va vi vill fem veckor semster nu e de chill" då får ja träffa henne igen <3 Sanrt har ja prov o de e jobbigt men v ad ska manm göra ^^  sandra vill inte att jag ska läggta ut de här men de vill NI lr hur???

pussa o kramar  en fullmi

Av: Anna Kjerrgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0