Sandra goes hippie!

Åh, fredag och bortsett från mitt lilla inombords-utbrott på naturkunskapsläraren är allting skitbra! Okej, ja och bortsett från allt pluggande som ska göras i helgen... och att jag inte kunde åka med till Vallentuna... äsch, nu vart allting dåligt igen...

Men jag partar på här med lite dunkmusik (rekommenderar "Release" med Timbaland och Justin Timberlake!) och försöker hålla humöret uppe. Har precis rotat runt som en galning i garderoben efter en passande outfit till dansuppvisningen på söndag - Sandra goes hippie! Wohoo! Enda negativa är väl det att jag inte hittar tillräckligt  med nmönster och färg för att placeras i denna peace'n love-kategorin av regnbågar och smile-gubbar. Har ni några förslag på den bästa utstyrseln? Jag har faktiskt fixat baggyjeans redan som nog ska passa, men det är toppen noch håret som återstår. Ska man köra det vanliga hårbandet som alla andra lär göra eller något nytt? Hmm... pappa ville att jag skulle ha vår peruk-afro vi har här hemma, men det sade jag nej till... safro ska inte ha afro. Punkt slut.

För övrigt är det spion som gäller, i det andra uppträdandet. Enda jobbiga är att vi har tre "kategorier" i dansen som består av gansters, spioner och agenter. Och jag må söga att agenter och spioner typ är samma sak! Blir galen på Kristina... men jag riktar in mig lite på detektiv-området. Blir nog bra. Nu ska jag bara lata mig och plugga, imorgon ska jag vara i Rudbecksaulan klockan 10 (ingen sivmorgon med andra ord) och repa. Hoppas vi inte ska behöva vänta i två timmar, som förra gången -.-



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0