Ikväll blir det New Moon

Snart ska jag till tåget där Maja och Frida väntar. Ska åka till Kista, käka middag och se på "New Moon". Det ska bli jättekul! Måste däremot säga att jag var extremt förvånad att det ens fanns platser dagen kvar efter världspremiären, känner några som bokat biljetter en månad innan. Men dagen efter är det ju lite svalare, och jag hoppas jag inte blir dömd till Twilight-freak, jag kan stå för att jag gillade böckerna så jag har ju mina förhoppningar på filmerna. Hursomhelst ska det bli kuligt!

Är det bara jag som tycker Jacob är snyggare än Edward? ;)


Kommentarer
Postat av: frida, torquay

JAG JAG JAG JAG JAG!!!!!!!!! Jacob/Taylor Lautner ÄR snyggare än Edward/Robert Pattinson!!! JAG NÄSTAN BOKSTAVLIGT TALAT DOG I BIOALONGEN NÄR HAN TOG AV SIG TRÖJAN O ALLA I SALONEGN JUBLADE!!! Jag skulle kunna sitta hela natten o snacka om hur perfekt han är men nu tänker jag sluta bomba din blogg xD Anyway Team Jake!!! :D :D <33333333

2009-11-21 @ 18:17:48
Postat av: Evelina

JAG HÅLLER MED FÖREGÅENDE SKRIVARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JACOB ÅR SJUKT SNYGG JU!!

2009-11-23 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0