Uppsatsen som jag inte förstår mig på, varför inte bara skriva en vanlig och lämna in den? Nej, det ska vara ett prov istället, mycket bättre...

Nu har jag fått klagomål på att jag inget skriver. Förlåt, haha! ;) Har varit ovanligt dålig på att uppdatera på senaste tiden, men jag kan ju skylla på sjukan (inte svininfluensan btw), men nu är jag frisk igen!
   Sitter på samhällskunskapen och har prov. Ja, det är typ en analysera-och-skriv-som-bara-den-uppsats, som jag själv tycker är ganska onödig då vi fick frågorna i förväg och bar kunnat gjort det lätt fös oss själva och skrivit en uppsats, en vanlig sådan. Men nej nej, inget vanligt här inte.
   Vad som är nytt är period två. Vad som inte är så nytt för mig är att jag bara kommer lägga till en ny lektion, Engelska B (och Kinesiska steg 3, huh, men det är samma tid, samma kanal).

Nu ska jag väl avsluta uppsatsen något. Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0